[Interest] Interest Digest, Vol 57, Issue 24

Jakub Micha=?utf-8?B?xYI=?=owski jakub.michalowski at polon-alfa.pl
Wed Jun 22 11:32:06 CEST 2016

Szanowni Państwo,

Dziękuję za przesłanie wiadomości.

W dniach od 19 do 24 czerwca 2016 roku jestem poza biurem w związku z międzynarodowymi targami Firex w Londynie.

W sprawach szkoleń proszę o kontakt z panem Krzysztofem Nowakowskim pod numerem 52 36 39 265 lub z działem wsparcia technicznego pod numerem 52 36 39 261.

Realizacją zapytań ofertowych zajmuje się nasz dystrybutor AAT Holding S.A.
Listę oddziałów dystrybutora można uzyskać na stronie www.aat.pl.

W sprawach nieprawidłowości i usterek proszę o kontakt z działem serwisu pod numerem 52 36 39 375.

W sprawach pomocy technicznej na temat obecnych w ofercie urządzeń proszę o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego pod numerem telefonu: 52 36 39 261 lub adresem e-mail: polonalfa at polon-alfa.pl

Serdecznie pozdrawiam

Jakub Michałowski
Młodszy Konstruktor

Polon-Alfa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
85-861 Bydgoszcz, ul. Glinki 155
Tel.  +48 52 36 39 265
Fax  +48 52 36 39 264
Kom.  +48 601 380 401